Kladdigt väder

Idag har det varit rätt fint väder, dock jävligt kvavt, men vi överlevde ändå.
Dennis och jag promenixade med min mamma på centrum. Sprang in på Försäkringskassan och lämnade en lapp och frågade om vad föräldrarpennigen till mig skulle gå på. Jag kommer att få minimun - ca 5400:- , men det är rätt ok ändå + barnbidraget.

Mamma köpte en musikmobil till Dennis säng också, med insekter på. Jättesöt sak. Sedan satte vi oss ner på Hanssons så Dennis fick lite mat i magen, så mamma och jag tog en varsin macka med kyckling och maaaassa vitlök på. Supergott.
Gick sedan och tittade på kläder i något klädstånd. Mamma lånade en slant och köpte sig 3 söta blusar.
Vi gick hem till mamma och satte oss på gräset i skuggan och latade oss.

När jag väl kom hem fick vi främmande. Mickes mamma, pappa, mormor och morfar kom och hälsade på och gav massa presenter till Dennis. Blommor, kläder och gosedjur ^^ tackar tackar!
Så nu ska jag ta och tvätta upp lite kläder så han får ha på sig Kalle Anka-tröjan och något utav byxorna han fick, på sig hem till mina morföräldrar imorgon :)

Oh well.. ha det!

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Aj Aj Aj Vitlök inte bra om du ammar.
Bebis kommer få super ont i magen och skrika i massor :(

2007-08-09 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback