Lördag

Idag har söta Elin varit och hälsat på Dennis och mig. Elin hade köpt en söt, vit döskallet-shirt och ett par snygga byxor till Dennis. Tack igen, Elin :)
Vi satt i soffan och pratade och småtittade på tv. Lite taskigt att jag inte hade något att bjuda på :/ men vi får ta och ses snart igen och fika på Hanssons eller kanske ta en glass på Time en fin och solig dag istället.

Resten av kvällen har jag bara slappat framför tvn, tittat lite på Liar Liar och kramats med Dennis. Micke jobbar eftermiddag så han kommer väl hem om ca 1 timme. Men jag tror nog att jag ska ta och sova. Jag är så himla trött, har inte tagit någon nap idag så jag är lagomt seg just nu. Dennis ligger i soffan och sover redan.

Ska höra med mamma om vi kan hitta på något imorgon. Så trist att sitta hemma själv.. Jag har ju Dennis, men han sover ju mest hela dagarna.
Vi får se vad som händer. Annars tänker jag nog ta och sova hela dagen imorgon, skita i att klä på mig och bara ströva runt hemma i pyjamas.

Nu blir det sängen! God natt!

Kommentarer
Postat av: framstjärt

(:
det var mys att träffa din sötboll, vi får se till att ses snart igen.
det var roligt att du tyckte om kläderna (: hoppas de passar sen också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback