Imorgon.

Fest hos Anders i fredag, väldigt trevligt. Det är inte alltid det är det.. trodde det skulle bli en felfri kväll, men någon förstörde festen rätt rejält... Fattar inte varför han ska öppna sin jävla käft hela tiden.
Men för övrigt så var det trevligt tyckte jag. Elin, Diana, Bäckman och jag hamnade på Blå Källan sista timman de hade öppet. Trevligt värre! Och så sjöng vi ju för Simon som fyllde år igår. Vi sjöng på tolvslaget och han blev så glad så hela ansiktet blommade på honom.
Sedan har jag bara slappat i helgen. Igår sov Dennis och jag nästan hela dagen. Idag har jag skruvat ihop hans gåstol. Han är inte så stark i ryggen än och kan inte sitta upp rakt, men det kommer. Det ska bli kul sen när han kan springa runt i den.
Nu håller jag på att göra vårrullar och ris. Gott!

Imorgon fyller jag år och det är föräldrargrupp. Jag får ta och passa på att köpa hem lite fika efter det. Pratade med mamma tidigare idag och hon och Andy ska komma efter fyra, mormor och morfar kommer vid sextiden... Men jag har inte pratat med dom andra.. Men det visar sig väl.  Mig gör det detsamma om ingen kommer eller ej.
Oh well, nu ska jag fixa med maten. Jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback