Slaskplask

Gick på promenad med Dennis idag, i slaskvädret... Passade på att springa in på ICA och handla också, där mötte jag Mickes föräldrar. De hade köpt tomteluva till Dennis, som jag senare idag provade på honom.
Det hade börjat regna medan jag var inne och handla, så det var ännu mer slask på vägen hem. Såg på nyheterna ikväll att det skulle bli regn på fredag också, sedan skulle det bli kallare under helgen.
Försökte få till en bra bild på Dennis när han hade tomteluva på och satt på fårpläden, men han tyckte det inte var kul. Den dumma luvan var förstor så den ramlade ner över ögonen så han såg inget, och fårpläden var hal att sitta på. Jag fick sätta den i babysitten, men han stretade emot ändå. Jag gick i alla fall en bra bild, 1 av 2 bilder. Får ta det en annan gång, men den blev fin.

Min huvudvärk kommer och går precis hela tiden. Vet inte vad det var jag satt och tittade på tvn, men hade i alla fall Dennis i knät och det började pipa som fan i mitt vänstra öra och sedan kom huvudvärken. Tänkte att det kanske skulle gå över, men icke. Så nu har jag tagit en Alvedon och hoppas på att det ger sig snart.. Borde ju ta att sova nu också, men först så ska jag ta en smörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback