Veckan

Jahapp, nu har man fyllt år igen då. Inget märkvärdigt egentligen. Fick lite besök, pratade och fikade. Och öppnade presenter såklart.
Det har inte hänt så mycket sedan dess, mer än att bror kom och hälsade på ifrån Motala i fredags. Han kom hit och hälsade på Dennis, sedan kom Bäckman och hälsade på oss allihopa. Vi gick till Blå men det var lite sisådär med det, så det var bara att traska hemåt vid kl 00.
Och igår var det en riktig slappdag, satt i soffan hela dagen, såg på film och tv.

Imorgon är det julafton. Det ska bli trevligt, antar jag. Det är inte direkt någon julstämning någonstans. Ingen snö. Och inte hann jag med att köpa chokladaskar eller lotter heller.. Sak samma, dom har i alla fall sakt att inte ge dom vuxna några klappar, men jag har inget till mina syskon.. Dom förstår nog ändå.


Jag vill pissa på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback