Tråkigt, tråkigt, tråkigt..

Hela denna vecka har varit riktigt jäkla seg..
Igår som jag mest hela dagen på soffan, gick ut med mamma och syster för att handla och gjorde ordning mat och sedan sov jag lite till.

Micke har eftermiddagshelg och jag sitter här själv och bara knappar på datorn, ska försöka ta och se någon film och försöka städa lite.
Är tvungen att gå till affären igen för att handla lite mjölk, kanske man ska ta och köpa hem lite godis att snaska på och fråga syster om hon vill se på film. Vi får se.

Det händer absolut inget längre. Är så himla trött på detta väder också, när kommer solen och värmen tillbaka?
Kl 12 skulle jag egentligen vara hos Sanna på FL-träff, men det blev inget av för min del. Jag vaknade kl 11.30, men jag antar att det inte är första och sista gången vi ska ha en träff, så jag kommer nog till nästa gång.

Jag längtar efter min bebis också. Som det känns nu så tror jag att jag kommer gå över tiden.. Men man vet ju aldrig.

Äsch, nu skiter jag i detta och börjar städa i stället. Ska packa BB-väskan också så den är klar.

CIAO a-s-s-h-o-l-e-s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback