Varmt!!

Sitter här i värmen och gnider. Jag sitter inte skönt på stolen och hittar ingen bekväm ställning heller.
Idag känns som en jävla trökdag, orkar inte göra något alls, bara slappa.

Igår var jag med Lotta. Vi gick runt på Hofors lite och sedan hamnade vi hemma hos henne. Var ju så nyfiken på hur hon bor. Fick träffa Theodor och Douglas också, det var länge sedan jag träffade dom. Dock kände jag inte för att leka med dom, jag är för tjock så det är skapligt tungt att röra på sig. Så oerhört osmidig.

Oh well, vi får väl se vad som händer idag. Vore ju bra att hämta hem vagnen med tanke på att datumet är satt den 23:e, det kan ju komma tidigare också och det vore skönt att ha den hämtad så man kan gå ut lite sen.

Nu blir det mys på balkongen med Tyson en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback