Idag..

Hallå hallå!

Idag har jag planer på att färga utväxten i mitt hår, för imorgon åker mina nya dreads i. Jag hoppas det blir bra, men det tror jag nog det blir också.
Ikväll kommer Johan och Sanna på besök till oss, vi ska väl ta något att äta tillsammans och se på film. Det behövs känner jag, känner mig så isolerad.. Har setat inne hela  veckan.

Idag är det Hoforsrocken också. Får se om jag går utanför området senare idag innan J&S kommer. Jag missade Hoforsrocken förra året också, satt i ca 1½ timme i parken och tittade, sedan far jag till mormor på kalas.
Min lillebror, Erik, ska jobba på Hoforsrocken idag. Han gnällde väl lite över att han skulle få jobba från kl 14 till kl 02 inatt, men det går nog bra. Han lär ju vara van vid att sitta där och jobba eftersom det inte är första gången han jobbar med ledarna på Zero.

Anyway..
Katterna är ute på balkongen och Micke sover så jag ska väl ta sätta igång med hårfärgandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback