Fortfarande söndag

Rätt så händelserik dag idag med massor av besök :)
Syster kom och var här hela dagen. Vi spelade lite kort och såg på tv. På eftermiddagen kom Lotta, Mattias och barnen, vi såg på finlandssvenska MGP Jr.. Det sög och Mattias kommenterade hur "duktiga" dom var på att mima till playback ;D Lite kul. Efter att de gått så gjorde jag ordning lite mat till mig och syster, det blev fiskpinnar och ris. Jessika och Emeli kom och kollade in mitt boende. Dock var Dennis lite kinkig så jag hann inte vara med dom så mycket.. Jag satt mest i köket med Dennis medan hans mat skulle bli klar, sedan skulle han sova och han somnade till slut. Syster blev godissugen så de drog iväg i Jessikas epa och köpte godis, sedan vet jag ej var de tog vägen.
Så nu är jag själv och tar det lugnt. Småtittar på tv, det är någon svensk film på fyran.

hmm.. nåja.. jag ska återgå till filmen och lägga mig på soffan en stund. Börjar få ont i magen.. igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback