Fredag kväll

Jobbigt, den jävla mensen gör mig galen.
Micke var hit och lämnade Dennis. Han hjälpte snällt till med disken och hängde min tvätt :) tack. Dennis har varit snäll och pratig som vanligt. Han satt snällt och flinade i Bumbo-stolen och jag var ju självklart tvungen till att ta bilder på det också. Måste ju dokumentera allt vad lillen gör.

Efter att Micke gick hem så har Dennis och jag slappat framför tvn. Nyss kom syster och vi tittar på tv. Just nu är det vädret, sedan Idol en liten stund och sen är det Fredag hela veckan. Det är kul, kan jag lova. Typiskt min humor.

Annars... hmm.. inget speciellt. Dennis sover sött och syster och jag smaskar godis och läsk.


47857-6

Min älskade son <3
Riktigt glad av att sitta i Bumbo-stolen. Lycklig bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback