God morgon, för fan!

När jag la mig vid kl 00.15 igår så började Dennis att röra på sig i sin säng och jag tänkte "Nej, vakna inte nu. Snälla, somna om". Han somnade om, skööönt, så jag la mig ner och somnade nästan med en gång. Vid tvåtiden hörde jag Dennis röra på sig igen, jag gav honom nappen och han somnade om. Men vid tre så vaknade han och vela ha mat, jag värmde maten, gick på toa en snabbis, matade Dennis och när han skulle rapa så la han världens spya på min ena huvudkudde. Suck... Jag får ta och tvätta den idag, så får jag sova med en kudde inatt, det är nog inte hela världen.
Han somnade ganska snabbt efter att han hade spytt. Jag satt med honom i min famn ett tag och lyssnade på grannen ovanför... Fyfan, var han så jävla snorfull så han lät så jävla mycket? Jag hörde bara honom prata och det lät nästan som om han drog i möblerna i sovrummet hos sig. Sedan hörde jag att han låste upp dörren, tröck upp hissen men Sprang ner för trappen, öppnade portdörren och en bil åkte iväg och sprang sedan upp igen... Jaha? Vad fan vad det bra för? Sen blev det tyst! Då kunde jag lägga ner Dennis i sin säng igen så fick jag med sova.
Han sover än och klockan är över åtta. Det händer sällan att han sover såhär länge.

Annars idag då..? Hmm, vet inte alls vad vi ska hitta på. Om vädret tillåter, så tänkte jag att vi ska ut och gå. Har ju ingen termometer ute så jag vet inte hur kallt det är. Men iofs så är det bara att gå ut på balkongen och känna efter.
Kanske att Mattias och Lotta ska komma och hälsa på, men vi får se. Mattias kom ju hem till Lotta sent inatt och han vill nog bara slappa idag, men vi får väl se sen när Lotta ringer.

Tänkte lite igår om man skulle ta och ha någon tjejkväll nån helg framöver, men eftersom jag har så snålt om vänner så lär det inte gå. Den tjejkvällen kommer nog sluta med att det kommer samlas törstiga småkillar i min lägenhet. Eftersom syster och jag har gemensamma vänner så kommer nog ALLA fråga om det är fest och kommer "förbi" och "kollar läget". Jag har varit med om det själv. Det var ett lan hos Anders och de skulle dricka och POFF så var halva Hofors där.
Så det är väl igentligen ingen idé att göra något kul tillsammans, det kommer nog bli kattskit av allt ändå. Och jag som aldrig hållt i något sådant förr, hur ska jag lyckas? Jag har fasiken inte en låt på datorn! Och mina vänner och jag har absolut inte samma musiksmak. Den ena gillar punk/skate och lite disco/trance (jag vet ingen skillnad på dom :P), den andre gillar punk, den tredje gillar Oi, den fjärde och resten gillar skin, white power m.m. Så det funkar liksom inte med Gothic och Doom.. baaaaaaaah!


Nu blir det frukost och Barnkanalen på TV. Mina kanaler suger ankpung.

Kommentarer
Postat av: carro

Vems kanaler suger inte ankpung?? Dora o swampob eller va fasen de heter! Ha en bra lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback