Jag hatar det.....

Sinisthra - My Sweet Nothing


Så fort något är fel, så lägger allt jävla skit på mig själv. Allt är mitt fel! Det spelar fan ingen roll vad man gör eller säger, det blir bara kattskit av det ändå.
Har inte sovit en blund inatt, har tvingat mig själv till att sova. Sprungit på toa och känt mig spyfärdig flera gånger, men nu mår jag bra, efter att fått tömma kroppen och fått lite föda i magen.
Om det blir Valbo idag eller ej, vet jag inte.... För han svarar inte! Jag vet fan inte vad jag ska göra.. Allt, jag, känns så jävla meningslös/t.

ORKA!!!!!!!!!!


Igår var jag med Elin, vi tog en fika på Hanssons. Länge sedan vi sågs, hon är ju mycket med Karolina nuförtiden också. Det var kul att ses och prata igen iaf.
Vi ska nog ta och ses igen rätt snart. Hon kanske flyttar i slutet av januari och då kommer man inte få träffa henne lika ofta, så vi får ta vara på den tiden som finns kvar, om det nu blir så att hon flyttar.

Nåja..Ska hoppa in i duschen, göra mig klar, sedan  går jag upp till honom.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jolines pappa heter Örjan, min äldsta kusin Magnus och yngsta Patrik.
Har bara en bror som heter Fredrik.
Örjan, Magnus och Patrik är från Torsåker, det var deras föräldrar jag bodde hos.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback