Kväller

På förmiddagen kom mina syskons pappa med sin tjej, på besök. De kikade på min nya lägenhet och gullade med Dennis. De bjöd mig på mat senare på kvällen.
Syster kom förbi vid ett-tiden, sedan Micke. Han hälsade på lite innan han drog iväg till Johan och Sanna i Falun. Efter att Micke åkt iväg så såg syster och jag lite på tv och datade lite. Vid halv fem så gick vi iväg till hennes pappa och åt mat. Det bjöds på fläskfilé, strimlad potatis, sallad, brocolli-(stava??)stuvning med bacon och maaassa vitlöksbröd till. Gott gott. Jag åt allt, utom stuvningen.
Efter vi ätit så skulle Christer och Ann-Marie åka till Christers mor och far i Bodås och umgås, så syster och jag tog och klädde på Dennis och gick ut och gick lite. Vi gick till huset mittemot mig och där stod våran bror, Erik, med sin tjej och andra kompisar. Erik vela följa med hem och se hur jag bor och då vela också Kattis vara med och självklart fick dom följa med.
Vi tittade på film, Kattis blev trött och gick hem samtidigt som min syster. Erik var kvar och såg klart på filmen med mig och Dennis.
Erik gick iväg och mötte Millis och några kompisar nyss och Dennis somnade i min famn. Äntligen somnade han. Jag blir nog inte uppe länge till. Mår så jävla kasst. Har ont i huvudet, vilket jag har haft i ca 3 dagar nu, mår illa och blör som en jävla gris. Det här kan ju inte vara bra. Det har aldrig varit såhär förr.. Men men, får ringa på måndag och kolla upp det om det fortsätter.

Men först, ska jag nog ta mig en chokladbit och ett halvt glas med dricka, sedan sova! Försöka i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback