Oh well..

Ingen magont idag, skönt! Micke var snäll och köpte mig laktosfri mjölk..Tänkte ta och prova äta och dricka mjölk och mjölkprodukter ett tag och se om det blir bättre.
Dennis och jag har myst ikväll och han somnade för drygt 30 min sedan, så nu har jag tid över till annat innan jag själv ska gå och lägga mig. Jag skulle vilja äta något, men ska nog svepa i mig en kopp te istället.

På fredag ska syster och jag gå på teater på Folkan, det ska bli kul. Sedan på lördag ska vi ha en tjejkväll hemma hos mig. Sofie har redan nappat upp 3 st av sina vänner, men jag har inte nappat upp någon alls.. Jag har fett snålt med vänner nu efter att folk fick reda på att jag var gravid och ännu fler försvann när jag blev mamma. Jag är så less på folk! Men jag ska i alla fall fråga runt lite, annars får jag nöja mig med att det bara blir Sofies kompisar... Tur att jag känner dom så de inte bara blir folk jag inte känner eller känner igen.
Måste fixa sterio också... Bajs! Men det löser sig nog.
Men ja... om någon råkar läsa detta och är sugen på att komma så kan du/ni väl skriva en rad eller så..

Nu har jag spikat för att göra en earl. När det blir är en annan historia..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jo det är ju skönast o sova då alla andra sover... Men jag är inte som alla andra :D
Okej... Jag blir också arg på folk som inte fattar mig :D

Hade jag haft råd med buss så hade jag smygit förbi dig på Lördag :P

Postat av: Michaela

Säger o säger, jag hade nog inte vågat :P
Jag är så feg!

2007-11-29 @ 00:48:13
URL: http://www.africaikarusmax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback