Onsdag kväll

Vi for till Valbo och handlade lite. Var in på Toys R Us och köpte ett spel, pussel på 2000 bitar och en bitring till Dennis. Sedan så kollade vi efter lite kläder och jag hittade en fin dress med Hello Kitty, bh, 2 st linnen, 3 par trosor och så fick Dennis 2 st pyjamaser som jag nyss tvättat upp.
Medan vi var i Valbo så fick Dennis vara hos sin farmor. Han hade varit så snäll så, när vi kom och skulle hämta honom så satt han i bilbarnstolen och sov på köksbordet. Sötnos då. Så nu sover han igen, han har somnat för kvällen nu. Hoppas han är så duktig som han varit innan, sover hela natten utan att vakna och ska ha mat.
Han var även på väg över på mage idag, även hos Micke.
Jag fick en blomma från HoforsHus idag också. Haha, vad snällt utav dom.

Tror jag ska ta och se på en film innan det är läggdags för mig med.
Har inget planerat imorgon, ska tvätta upp det sista i tvättkorgen och så skulle Micke komma förbi. På fredag ska vi till Falun och fira Johan. Det lät som det skulle bli utgång. Men jag ser mest fram emot att komma bort lite. Vi ska stanna över hos Johan och Sanna till på lördag, så Dennis får sova hos min mor och Andy.

Oh well, ska väl ta och leta på en film att se innan jag somnar. Äta digestive-choklad och film, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback