Puré

Dennis och jag gick över till mamma igår, jag blev bjuden på mat, färgade håret på syster och så kikade vi på slalom på tv.
Mamma följde med oss hem en snabbis för att lämna babysittern och mat till Dennis. Så jag gjorde ordning lite potatis som jag kokade och hällde sedan i morötterna (som mamma kokat till maten) och potatisen i en bunke och så körde jag omkring med stavmixern. Den sög! Den blev tokhet och det rykte ifrån den, till slut så la den av.. Så det tog ca 40 min att få allt till puré. Nåja, jag fick pilla bort de stora bitarna och så frös jag in det, ska kolla strax om det blev bra.

Syster frågade om hon fick sova över hos mig inatt och det fick hon. Vi tittade lite på tv och gick sedan och la oss vid kl 00.00. Det blev lite sent, men vi får skylla oss själva.

Får se om jag orkar följa med Micke till R-holm, mitt huvud mår fan inte bra. Inte jag heller för den delen. Känns som om jag håller på att bli förkyld eller nåt.

Är så less på mig själv. Jag kan inte glömma och jag hatar min svartsjuka
. HATAR DET!  Allt är åt helvete ändå.. som det känns nu så kan inget bli bättre. Jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback