Söndag = slappdag

I fredags var Micke och jag i Falun hos Johan och Sanna. Vi drack "läsk" och såg på tv, pratade och höll på. Sedan gick vi ut i kylan, jag bara i kjol. Vi hamnade på Engelska Puben och där satt vi och pratade, åt chilinötter och drack "läsk". Vi fick sedan gå hem igen, vi orkade inte vänta 30 min på en taxi.
Nåja, det var trevligt ^^
Åkte förbi Rusta på vägen hem och köpte tuffa stjärnor att ha i fönstret, med deoder.
Hämtade Dennis igår hos mamma och Andy, han hade varit så snäll så. Så Dennis och jag mös lite innan han skulle sova.

Idag händer det nog inte så mycket, har inget planerat och har ingen lust till att göra något heller tror jag.
Dennis ligger i gymet och pratar och skrattar och jag ska väl ta och äta frukost.
Skriver väl mer ikväll om det råkar hända något idag.


Kill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback