Torsdag, kallt och vitt ute

Usch och fy för inatt.. Har inte kunnat sova något bra alls. Vet ej varför. Har legat och vridit och vänt mig i stort sett hela natten och så vaknade jag kl 8.15 av att syster skickade ett sms. Klev upp på toa och la mig för att försöka somna om
 igen, men icke.. tog och svarade syster på sms och mitt huvud kändes som att det skulle explodera vilken sekund som helst.
Så nu knaprar jag Alvedon och ska äta frukost strax.
Dennis är hos Micke och vi ska gå ut och gå efter att Dennis har ätit vid elvatiden.

Jag måste köpa mig en utomhustermometer så att jag kan se hur kallt det är ute. Man vill ju inte gå ut när det är svinkallt + att man inte får gå ut med spädbarn när det är för kallt heller.
Ska åka in till Valbo och handla mat nån dag framöver och tänkte passa på att åka in till Gävle på Clas Olsons. Man kan ju hitta lite fynd där inne ibland. Tänkte bland annat leta på om de har frisörsaxarna kvar, eftersom jag klipper min syster väldigt ofta så vill jag ha en sådan sax och inte ta en vanlig sax.. Det blir inte lika bra.

Hmm.. Ingen som vill komma och hälsa på mig? Ta en fika?
Känns som evigheter sedan jag umgicks.. Har haft fullt upp så pass länge nu. Jag tänkte i alla fall ha nån slags inflyttningsfest snart, eller kanske en tjejkväll. Fixa lite spel, lite "läsk" ;) och sånt. Vi får se. Jag måste höra mig runt lite först om det är någon som är sugen, annars skiter jag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback