Kalas kalas

I onsdags fyllde våran son 1 år gammal. Under onsdagen så kom Lotta, Johan och Sanna på besök och firade.
Lotta och jag drog omkring på stan för att Lotta vela köpa presenter till Dennis. Jag köpte tårta som vi sedan åt och delade med oss av (no shit?).
Senare på eftermiddagen kom Johan och Sanna, Dennis fick en present och vi beställde pizza och såg på film. Dennis och jag tog ett bad istället för att se på filmen, Dennis var ju rätt så trött redan så det var lika bra att göra honom klar för sängen.
Det var en trevlig dag i alla fall.

Igår, lördag, så hade vi ett större kalas i stugan för släkten. Vi var ca 23 pers och Dennis fick många fina presenter. Vi åt kakor, bullar och massa tårta.
Tänka sig att Dennis är 1 år nu, tiden har gått så fort. Bilder från kalaset kan ni se i min bilddagbok; http://gothica.bilddagboken.se/  endast för inloggade, men be snällt om gästlösen i såna fall.

I veckan tänkte vi åka till Furuvik om vädret tillåter. Det vore kul att se hur Dennis reagerar och tycker om det. Han älskar ju djur, så det vore jättekul att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback