Ännu en dag

Jag vaknade av att Dennis stod upp i sin säng och gnällde, troligen vela han att mamma skulle vakna och bära upp honom :) Klockan var strax före kl 7. Skitbra! Jag ställer alltid klockan på 7:15. Han är duktig som håller tiderna :)

Har nyss kommit hem, har lämnat Dennis på dagis och han såg så nyfiken ut när de andra barnen lekte, men han vela inte släppa greppet om min hals. När jag sa hej då så fick jag en kram, sen gick han runt och tittade i köket om det fanns några barn där.
Det är så kul att det går bra att vara på dagis.

Som ni kanske läst så har jag ju snackat en del om ett par jävla stövlar :P Tänkte jag skulle ta och lägga upp en bild på ett par som jag hittade. Det andra paret hittar jag inte längre, men jag har fastnat för precis dom här!!
Jag är kär! 299:- på REA från Skopunkten. Me want on X-maaastdääj. Om de blir mina så ska det bli mina finskor :) Att ha när jag är ute och är fin :) vilket aldrig händer! Någon som vill gå ut och ha lite kul någon dag/kväll?



I alla fall, de är läckra som fan tycker jag! Jag struntar i om ni tycker dom är fula, or whatever :P

Någon som vill gå och se Itchy Daze med mig den 19:de? Lotta ska inte gå pga Mathias :( snyft! Det är så tråkigt, det som har hänt. Men, ska jag gå och se ID på Depå då så lär jag fixa sovplats också. Det går ju inga bussar till Sandviken efter kl 2, sista bussen går kl 00:55
Sen så ska jag ju troligen gå på Julshowen den 20:de också, sista föreställningen :/ Då ska jag ta och åka hem efter föreställningen, jag tror inte jag pallar att sova borta 2 nätter utan Dennis eller Micke.

Min älskade syster fyller år idag! Hon blir hela 17 år gammal. Grattis syster! Hon är hemma från skolan idag, så vi åker inte till Hofors och grattar henne något idag, det får vi ta och göra om 2 veckor, på julafton.
Om 8 dagar fyller jag 22, 7 dagar senare är det julafton, 7 dagar senare ändå är det nyårsafton. Bla bla bla. Hehe

Nu ska jag sätta lite fart. Hoppa in i duschen och dra in till Hofors och fixa lite saker ;)

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Dom var ju riktigt najs ju :) Väldigt läckertval :]

Jag skulle lätt kunna hitta på någoting med dig någon kväll och röja gärnet om inte annat ;) Lär ju passa sen när jag har barnvakt åt sonen! Visar sig om jag hinner få något innan jul..:) Annars lär vi ta tag med de efter.. LÄTT! :D

2008-12-09 @ 09:24:42
Postat av: Sanna

Tackar ;) jag gillar dom. Vet inte vad det blivit med mig, jag har aldrig brytt mig om skor innan.

Oh, lovely! Jag röjer gärna med dig också :D Hör av dig om det blir något ;)

2008-12-09 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback