Igen då

Äsch, jag kan skriva lite till.
Det var ju lite kul inne i Kupolen. Det sista vi gjorde var att springa in på JC och tittade efter en top som jag vela ha på julafton, men hittade ingen.. Sedan såg jag en klänning jag vela ha.. Eller, det är ingen klänning heller, det är väl en lång top.. Jag har ingen koll på mode och vad klädersplaggen heter, what so ever.. Jag såg att den manliga expeditern börjar stänga och jag får panik. Jag hinner inte prova den eller något, rusar fram till kassan och Micke betalar för den och vi skyndar oss ut. Känns ju dumt att hasa oss ut när vi är själva i butiken och killen står och väntar på att få stänga butiken. Haha.
När vi kom hem få provade jag den och den satt som smör ;) får se om jag blir någe julfin. Not. Jag kommer vara lika svart som alltid. Jag kan tänka mig att ha mer färgglada kläder, men jag är så otroligt dålig på att komdinera färger och är väldigt petig med det. Jag vill inte se för modern ut heller, för det är liksom inte jag!
 Hmm, jag vill kunna sätta upp mitt hår på något fint sätt i jul. Jag är sämst på sånt. Sämst på att sminka och fixa håret. Blä. Vi får se hur jag gör och kommer se ut. urk! hehe.
Och en till sak :P Jag blev faktiskt sugen på att skaffa mig ett par stövlar, alltså såna där som alla har, med klack. HÖHÖ!!!! Jag kommer väl se ut att vara 2 meter lång i såna och jag vet att jag inte kan gå i såna. Jag provade klackskor med syrran för 2 år sedan och jag såg skitnödig ut, sa Sofie.
Och som sagt, det är inte jag! Men ja.. hmm. svårt :P

Jag ska slå igång Mora Träsk på DVD och dansa och sjunga med Dennis så att han kan somna och få ordning i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback