Klapparna inslagna

Idag har vi inte gjort så mycket. Mest lekt och sprungit runt inne. Det har varit lite kinkigt eftersom Dennis varit så röd i rumpan idag, så det var nog tur att vi inte gick ut. Kan inte vara skönt att bli kall om rumpan om det fortfarande är rött och svider.

Jag har hittat två par stövlar jag skulle kunna tänka mig att ha, faktiskt. Klacken är ca 3 cm och högre än så får det inte vara, då bryter jag fötterna och ser ut som en 2 meter lång kossa, typ.

Dennis somnade kl 21 och det är lagom tid, dock en timme senare än vanligt, men det gör inget. Efter att han somnade så slog jag in julklapparna. Kul. Men de ser hemska ut :P Det får dom leva med, det är innehållet som räknas ;) eller hur? hehe.
Har dock ett paket kvar som ligger på bordet, men jag måste hitta på något kul att lägga det i. Höhö. Spännande!

Imorgon fyller syster år <3 Hela 17 bast! Jisses, vad tiden går!
Om hon mår bättre imorgon så åker Dennis och jag till Hofors och grattar henne. Micke kommer jobba eftermiddag så han kan inte vara med.

Sen då.. Micke kommer hem snart i alla fall :) Han lär vara trött, stackarn.
Nåja! Ska zappa runt lite på tvn nu.

G'nite!

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Åh vad roligt.. jag vill oxå slå in paket.. eller mera paket..! ;) det är så kul.. eller nått! :D Ooh vad är de för stövlar då bruden? (:

2008-12-08 @ 23:36:12
Postat av: Maze (BDB)

Oj, jag trodde din syster va äldre, typ 19, haha! Där ser man... :)

2008-12-09 @ 00:26:46
Postat av: Sanna

Maze: Hehe nä hon är bara 17 ;) Men hon ser mycket äldre ut, det vet hon av själv också :)

2008-12-09 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback