Klapphelg.

Har haft datorn avstängd under hela helgen. Skönt att låta dumburken vara avslagen ibland. Jag har ändå så inte haft tid att sitta här, hela helgen har gått ut på att handla julklappar.
I lördags lämnade vi Dennis hos farmor och vovvarna, sedan drog Micke och jag in till Borlänge. Där var vi i ca 5 timmar. Vi hittade några utav julklapparna, åkte hem och slog in klapparna och sov.
Upp på lördag och åkte in till Valbo och köpte resten av julklapparna. Så nu är vi färdiga med dom! Så jäkla skönt! Vi hämtade Dennis hos farmor och farfar mot kvällen och det var så skönt att komma hem igen med Dennis. Det är så tomt när inte Dennis är hemma.
Jag som skulle slå in alla klappar när Dennis somnat, men inte fan orkade jag kliva upp och sitta uppe när klockan är efter tolv på natten. Så ikväll när Dennis somnat så ska jag slå in julklapparna i lugn och ro tills Micke kommer hem.

Dennis och Jezper hade bakat pepparkakor i lördags och D hade såklart ätit en massa deg så han sket illa och var superröd i rumpan. Det är han än idag... Så igår var det inte lätt för honom att somna/sova. Somna gjorde han, men det var svårt att hålla sig sovande. Kl 00:00 somnade och sov resten av natten ut och upp kl 7.
Nu på förmiddagen har vi inte gjort så mycket. Jag tänkte vi skulle gå ut och leka men jag får knappt röra gossen, han bara gnäller och vill ingenting annat än att gå runt och leka själv, så han får väl göra det då.
 Stackars Micke då, han klev upp i tid för att jobba dagtid, kommer till jobbet och får reda på att han ska jobba eftermiddag idag.. De hade glömt att ringa och informera honom om det, så han blev kvar på jobbet och får jobba dubbelt idag. Typiskt. Men men, sånt som händer ibland.

Ska väl leka med Dennis nu :) Han springer efter Nemi och gapskrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback