Konstig personal på AMS

Yes, AMS vare ja.. Jävla skitställe, det där. Ingenting nytt fick man höra. Det var det gamla vanliga; De skickar ut en handlingsplan, jag ska vara noga med datum och tid när det gäller redovisningarna varje månad, söka jobb, gå på deras aktiviteter då och då, osv osv osv osv osv.. Bla bla. Det gamla vanliga, som sagt. AMS har inte förändrats ett dugg sedan jag var där sist, alltså för snart 2 år sedan. Handläggaren sa dock att hemsidan har ändrats mer sen dess. HAHAHAHAH Bullshit, säger jag bara. Den ser likadan ut som då, kanske något ny länk här och där att klicka på.

Jag fick i alla fall vänta ett tag på att få träffa någon handläggare. Den människa jag skulle träffa blev akut jättesjuk imorse och sjukskrev sig. Jag satt och väntade i 20 minuter på att en utav AMS personal sprang som en yr höna och letade på den som skulle ersätta min handläggare.
Till slut så kommer chefen på AMS ut och skakar hand med mig och leder mig in till ett rum där en oförberedd, livrädd gubbe satt på sitt kontor. Han tog i alla fall emot mig med ett leende och han kom snabbt igång med att visa mig runt på hemsidan. Suck! Han var ganska lustig. Yrade ut i korridoren och letade efter ett block för att anteckna om vad vi pratade om.
 Den kvinnliga chefen verkade skum, är hon Sandvikare? Hon sa till den stackars gubben att jag inte var farlig och att jag inte bits något hårt. Va? tänkte jag.. Vad fan snackar hon om? Säger hon så pga mitt utseende, eller vad?
Det var ju ganska roligt, men de verkar själva helt efterbliva.

HAHA.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Jag hoppas inte att hon sa så pga av ditt utseende.. Varför vara och se ut som alla andra när man helt enkelt kan vara sig själv!

Säger jag som ser ut som en dum blondin, tur att jag inte beter mig som än och är mej själv!;) hehe. Men du hajjar nog vad ja menar :]

2008-12-10 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback