Party party

I eftermiddag drar jag till Hofors. Elin och jag ska gå och se Itchy Daze :D Tycker det är trist att inte Lotta kommer att gå, men det är ju pga Mathias.. Kan förstå honom att det inte vore särskilt kul att gå när man precis fått lämnat bandet. Dågge verkar ju ok. Tänkte inte på att han spelat med Räkerna ett tag, hmm, nåja. Hoppas det går bättre för honom då.

Elin och jag ska i alla fall ha jättekul! Vi får se när jag åker. Kommer att sova med syster inatt i alla fall :P she loves it. Haha.
Och imorgon kväll ska Elin och jag gå på julshowen! Oh, vad jag ser fram mot det. Det ska bli ännu roligare! Sista föreställningen också, oooh. Men jag kan tänka mig att de kommer vara helt slut efter att tidigare på dagen har haft en föreställning redan. Efter det så ska jag åka hem till pojkarna i viken igen.
Kanske man ska ta med sig kameran? ;) vi får se.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer. Ska vara social med Dennis <3 han vill att jag ska följa med honom till soffan. Vi småtittar på Bamse.

Skriver mer senare i helgen då jag kommit hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback