Rolig dag

Idag har vi lekt järnet med Liam och Malin :D
Vi mötte dom ute, lekte lite i en lekpark, ramla de i snön och hade oss. Gick in och tog oss lite fika, busade mera tills Micke kom hem. Dennis var jättetrött och fick sova i ca 15 min, oj vad arg han var när han var tvungen att vakna. Liam var också arg för något, riktigt vad visste vi inte, men till slut så gav dom sig båda och allt var lugnt igen :) Micke gjorde ordning mat och vi mumsade i oss ett lass. Liam åt bra i alla fall :) två portioner var det va?
Tänk att det är så svårt för barn att dela med sig av sina saker. Hehe, Dennis låter så rolig när han berättar att han inte vill något. Han låter som en hundvalp, han gnäller och det är nästan identiskt likt en hundvalp.

Efter att Liam och Malin gått så blev det lite mera bus, på med pyjamasen och borsta tänderna. Kort därefter blev det välling och gossen somnade kl 20. Duktig kille.

Vill bara tacka igen för en trevlig dag :) hoppas vi ses snart igen! Rätt snart också.


Imorgon ska Micke och jag åka till Kupolen och handla julklappar. Dennis får vara hos farmor och farfar då, Jezper kommer senare på kvällen också, så då lär det bli mera bus och lek.

Det är dags för sängen strax, jag är så trött och klockan är tjugo i tio.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohja, de hoppas jag med på :) Att de blir snart! :D Tack själv så klart :)

2008-12-05 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback