Söndag morgon

Blev lite sovmorgon idag med, vi sov till kl 8. Yeah! Men inte Micke, han var tvungen att jobba. Vet inte när han får sluta idag, beror helt på hur det går för dom på jobbet.
Förkylda är vi allihopa.. Trist. Men bara vi är friska fram till jul, så är det väl ok.

Undrar vad vi ska ta och göra idag då.. Jag vill ut och åka pulka. Men jag känner inte till några bra backar i Sandviken..
Eller ja, det skulle vara borta vid kullarna vid skolan och Coop. Det är ju en bit att gå, då får jag nog ta med vagnen också. Tror inte Dennis kommer sitta still i pulkan efter hela den vägen.

På fredag tror jag att Elin och jag ska gå på Depå och se Itchy Daze. Tråkigt som FAN att Mathias har fått lämna bandet :( Skönt att gå på Depå utan att DJ'en spelar en massa "dunka dunka". Man måste ju passa på då. hehe.
Och på lördag ska Elin och jag gå på julshowen :) troligen. Annars går jag själv. Hon skulle tatuera sig, dumma henne. Orättvist.

Nej nu ska jag kramas med Dennis och sen äta frukost. Risgrynsgröt, kanel, socker och mjölk <3 Dock inte Dennis, han får röd rådnad runt munnen när han äter kanel.. Tråkigt om han vore allergisk, vi ska titta upp det där, så Dennis får äta barngröt ;) Han klagar inte, allt går in i den där munnen. Hehe.

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback