Ledsen öga

Eftersom inte Dennis blivit helt ifrån ögoninflamationen efter behandlingen så ringde jag nyss och fick ett nytt recept skickat till apoteket. Den ögonsalvan var starkare och bredare, sa hon. Så vi tar väl en promenad till apoteket vid Sjukhuset om en stund. Micke sover än och det vore ju kul om han följde med, så han får lite friskluft också. Har ju bara varit inne den senaste veckan då vi alla 3 har mått dåligt. Jävla sjukdomar! Nu får det ta och gå över!!

Tänka sig, imorgon är det nyårsafton.. Ett nytt jävla år är påväg in. Jag ska se till att det året blir bäst någonsin. Jag har en del att ta tag i för att det ska fungera.. Tyvärr.

Haha, och vem är det som är så nyfiken på min blogg egentligen? För en timme sedan tittade jag på hur statistiken för denna dag såg ut; 1 pers har kollat min blogg 8 ggr mellan kl 00 inatt till kl 9:30 imorse.
Det är ju lite lustigt faktiskt. Men nog har jag mina aningar om vem det kan vara... Spelar ingen roll i alla fall.


IMORGON FÅR JAG ÄNTLIGEN HÅLLA I MIN KÄRA KAMERA IGEN!!! <3


Dennis sitter på golvet nedanför mig och äter kaka. Han har värsta frillan också :D Håret står rakt upp och åt sidorna. Tur att han inte bryr sig om det :P jag tycker det är sött, så det får vara så tills mössan åker på och trycker ner det ;)

Nu ska vi ta och göra oss i ordning så vi kan behandla Dennis ögon så dom blir bättre!

Laaaateer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback