..............

Allt är ett rent jävla helvete! Vad fan ska jag göra!? Jag är så jävla förvirrad så jag vet knappt vad jag heter längre..
Du verkar inte fatta ett skit om vad jag säger och du gör mig på så jävla dåligt humör varje gång så jag vill bara köra över dig med en jävla massa skit och fula ord! Men det vet du nog redan, för jag vet att du läser det här. Du gör mig så arg! Jag kan inte diskutera med dig utan att bli fly förbannad. HATAR!
Fuck you!

Annars så är det väl bra. Dagarna går ut på att leka med Dennis och jag trivs så jävla bra med det.
Idag försökte han krypa, han hasade sig fram med händerna efter golvet.

Äsch, jag orkar fan inte skriva mer. Det är bara skit hela tiden ändå. Hade det inte varit för att Dennis fanns så skulle jag försvinna härifrån! Glömma allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om du någonsin kunde tänka lite lite lite längre än vad din näsa räcker då. Livet är så mycket mer än "just nu" och "bara jag", framförallt i ditt liv. TÄNK!

2008-02-12 @ 16:20:45
Postat av: Anonym

känner igen mig precis i det som du skriver!
Men man får kämpa på.

2008-02-20 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback