Trött, seg

Jag är så trött idag. Somnade strax efter kl 3 och klev upp kl 9. Där emellan så har Dennis vaknat till och från kl 6 tills han vaknade och vela kliva upp. Tog och gjorde ordning lite banangröt till honom och så satte vi oss i soffan och tittade på barnprogram efter frukosten tills han somnade i min famn. Han sov knappt 30 min i sängen. Nu ligger han i lillsoffan och tittar på tv och leker lite med nallarna.
Jag ska nog ta och hoppa in i duschen strax och hoppas på att man piggnar till. Är så frusen av mig också och det ser inte varmt ut ute heller, så då fryser jag ännu mer. Men jag lär gå ut med Dennis lite, det är bra med friskluft, sägt det.
Annars så ska jag väl inte göra något idag.. Mamma och Andy kommer senare idag efter att de varit i Sandviken och hämtat deras nya bil och handlat. Ska höra om dom vill låna Dennis i helgen på dagen så får jag ta det lite lugnt någon extra dag.

Usch nej, nu lär jag väl sätta lite fart. Vill komma ut före kl 12 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback