Smått

I helgen har Dennis och jag sovit över i Hofors hos min mor. Mamma, Andy, Sofie, Dennis och jag gick på Mona-Lisa och åt mat på lördagkväll, sedan gick Sofie och jag till "solstället" vid Folkets park där Hoforsrocken höll till.
Vi gick inte in på området förän klockan var nio-tio. Där inne hängde vi med Lotta och Stina, i alla fall jag. Sofie var med Emeli m.fl. Men trevligt var det.
Igår åkte vi och badade i Tolven. Micke och Thomas var med. Jag tyckte det var för kallt och jag är inte en badmänniska heller.. Dennis tyckte dock det var skönt att få svalka av sig lite, han satt vid strandkanten och plaskade.

Om 2 dagar fyller Dennis 1 år. Gud vad tiden har gått fort! På lördag ska vi fira honom med släkten i stugan.

Har inte så mycket mer att skriva.. jag orkar inte skriva, det är alldeles för varmt. Ska ta och lägga mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback