Äntligen kväller

Seg dag idag.. Usch då!
Jag har precis lagt Dennis, han somnade rätt fort ikväll också. Skönt. Mer tid för brodering, för min del ;) Micke han spelar. hehe.

Imorgon är det Tomtesmyg. Det ser jag fram emot att gå på. Jajamensan! Så himla synd att kameran är trasig bara. Hade ju varit kul att ta lite bilder. Får försöka ta med mobilkameran då.

Ska väl ta och zappa runt på tvn och se om det finns något att slötitta på medan jag broderar klart min nalletavla. Ska ladda med godis också ;)
Innan sängen så ska jag puta mina naglar. Nu är de långa och fina och bör få lite fin behandling så de håller sig starka och friska. Hatar när naglarna går av titt som tätt.


Well well, G'Nite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback