Blä

Jaha, Dennis hade hög feber när han vaknade vid tolvtiden, 39,6.. Usch. Satte över honom i Mickes knä, gick och hämtade tempen och Alvedon.
Nu, två timmar senare så är han lite piggare, men fortfarande hängig. När ska han få bli frisk, på riktigt? Om det gick så hade jag tagit emot alla baciller han drar åt sig.
Man vet inte riktigt vad man ska göra för att det ska gå över.. Det blir i alla fall ingen dagis imogron även om han skulle vara pigg och kry. Han får stanna hemma och vila upp sig ett par dagar nu.
Stackars mitt lilla hjärta.

Ska dela ut önskelistan strax. Det är inte många saker, ca 7 leksaker. Sen får de väl köpa något mer, om de känner för det. 7 delat på 2, går inte :P Nåja..
Får se var vi kommer hamna i jul. Jag skulle tycka det var kul att vara hos mormor och morfar, för mamma, Andy, Sofie, Erik, Lars, Nina och Noel kommer dit. Men ändå så skulle det vara kul att vara med Mickes familj och morföräldrar + syster m. familj. Det går kanske inte lika bra att åka mellan dom när vi nu bor i Sandviken.. Det löser sig. Vi brukar ju ändå åka och äta mat någon dag efter jul.

Jag ska mysa med Dennis i soffan nu. Han sitter där snällt och tittar på Mora Träsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback