Fett less.

Jag tittade lite snabbt i Annonsbladet och såg att Itchy Daze spelar på fredag. Skulle vara kul att komma ut och ha kul med någon man känner. Synd bara att det inte finns så många jag känner.. Skulle vara kul att gå med Lotta, men jag vet inte hur motiverad hon är till att gå och se dom nu när det är som det är.. Kan ju alltid fråga.. Men Micke ska kanske jobba i helgen, så då lär vi fixa barnvakt i såna fall.
Men sak samma, behöver inte gå ut och se dom. Skulle duga så jävla bra med att gå ut och äta och umgås. Men som sagt, jag har inga vänner här i Sandviken, två bekanta i Gävle och Lotta i Hofors.. Elin bor ju lååååångt bort så henne kan man inte umgås med mer än över tele och msn. Mja okej då, har väl 2 bekanta till i Hofors. Men det är ju ingen jag kan umgås med mer än att våra barn är med, jag vet inte om vi har så mycket gemensamt i övrigt.

Jaaa, jag blir less på det här. Imorgon ska jag tvätta, kl 8-12. Sen tänkte jag ta och knalla iväg till arbetsförmedlingen och skriva in mig igen, eller om jag går iväg med Dennis efter dagis, det visar sig. Kanske man kan träffa någon att börja umgås med häromkring.

Jag vill att vi åker och tittar på bio någon dag och käkar på Church Street Saloon snart. Fyfan vad gott det skulle vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback