Förmiddag

Det blev sent i säng igår, klockan var närmare 2 tror jag. Stackars Micke som skulle upp vid fem för att jobba. Han fick inte många timmars sömn, men det verkade gått bra ändå.

I eftermiddag är det föräldrafika och filmvisning på dagis. Fröknarna har filmat barnen under några dagar och det ska bli kul att se hur Dennis har det när han är på dagis.
Dennis var inte så motiverad till att gå till dagis idag. Han stod utanför grinden och vela inte alls gå in och klä av sig. Bakom honom stod Ebba med sin pappa, men Dennis vela inte släppa förbi dom. Han skulle stå utanför och titta in.
Till slut fick jag "dra" in honom och klä av honom, såg väldigt varmt ut att stå helt påklädd med täckbrallor, jacka, mössa och vantar inomhus.
Faith och Ferdi sprang runt och då såg man ett leende komma på Dennis läppar och blev mer nyfiken på vad de andra barnen gjorde. Till slut så gick han in och lekte lite. Jag sa sedan hej då men då blev det gnäll,  han skulle ha en stor kram och komma över till min famn.. Auuh, det skär lite.. Men det gick bra i alla fall.

Jag ska väl ta och hoppa in i duschen strax och knalla ner på stan.
Det är ganska kallt ute. Det kom små små snöflingor när vi skulle till dagis. Värsta minisnöflingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback