Kortfattad helg

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte varit hemma under helgen och inte haft tillgång till internet..
Micke åkte till Göteborg i fredags, då åkte Dennis och jag hem till mormor och morfar. Nina och Noel sover över där så vi har haft fullt upp med bus och lek. Käkat gott har vi också gjort. Det blev ju ganska lugnt när Noel åkte hem, det blev ju inte så väldigt lugnt, men lite iaf. Det är jobbigt med två små killar springades fram och tillbaka som härjar och busar till 1000.
I söndags var jag till Gävle sjukhus, åkte med mormor och morfar. Släppte av mormor och Dennis i Valbo medan jag var på sjukan och morfar åkte till Hofors och gjorde ett jobb som tog 15 min. Han kom och hämtade mig i Gävle efter en timme och vi drog till Valbo. Där inne möter vi Lars, Nina och Noel :) Pojkarna fick åka karusell.
Efter lite spring i Valbo så fick vi skjuts hem. Vi kom hem samtidigt som Micke kom :) slapp vi sitta hemma och vänta på honom.

Tisdag var en jävla dag, fylld med smärta, sorg och ?ångest?. Skitjobbigt. Men det gick bra! Micke och Dennis hämtade mig på sjukan på eftermiddagen, åkte till Valbo och handlade lite mat och gjorde en runda inne på IKEA. Köpte oss en byrå :)

Lär skynda nu. Ska hämta Dennis på dagis strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback