Kväller nuråå

Jaaani.. Grabben somnade vid tretiden och fick sova i ca 40 min, annars skulle han sova hur länge som helst och inte kunnat somna ikväll. Det gjorde susen! Han somnade på soffan för ca 30 min sedan (kl är nu 20:40) när jag skulle hämta hans pencilin. Han satt där så sött och sov, stackarn. Han fick i sin pencilien i alla fall och jag sprang ut i köket och gjorde ordning välling med en gång. Gick hur bra som helst att lägga honom i sängen och ge honom vällingen. Dock fick jag hålla flaskan åt honom. Jobbigt åt ryggen att stå framåtlutad över spjälsängen... Måste fixa växasängen snart!
Efter vällingen så vände han sig på sidan och sov så sött. Det var bara att gå ut och göra annat för mig :) Nu har jag massa tid till att brodera ;) Har blivit lite glest med det de senaste två dagarna då jag råkat somna med Dennis i sängen. Hehe.

Jag har bestämt att imorgon ska Dennis och jag ta bussen in till stan och gå in på bibblan och läsa böcker. Det ska bli kul.
Käka lunch på stan då också kanske, vi får se vad som händer. Men till bibblan ska vi i alla fall :)

Nej nu ska jag ta och brodera! Så jävla kul ju.
Ha det gött, gott folk!

G'nite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback