Lite julhandel

Jag är nog den sämsta på att komma på julklappar, inte åt min egen son dock ;) Har iofs delat upp julklapparna till mor- och farföräldrar. Men jag vet vad jag ska köpa, inte för att jag tror han behöver mer än vad han kommer få utav dom.
Jag fick prova kläder som tomten sedan kommer med. Härligt med ett par brallor, två par tillochmed! Skönt, då slipper jag gå med en farlig nål för att hålla brallorna ihop.

Köpte en grej till Dennis säng så att han inte trillar ur, en badrumspall och bestick till Dennis. Morfar köpte täckbyxor till mig och Sofie, det var snällt. Kan vara bra med täckisar ute i kylan. Mina är gröna och syrrans är grå. Grön är verkligen inte min färg, men de duger! Bara de håller mig varm så är jag nöjd.
Skulle köpa mig hårfärg, men morfar slog ihop det med deras varor så det fick jag också.
Skulle ju ha tittat efter den där fåtöljen åt Dennis inne på IKEA också, men det glömde jag bort. Vela ge honom den i julklapp.. Men vi åker nog in fler gånger innan julen.

Har nyligen tittat på Step Brothers och Micke är påväg hem. Dennis sover över hos farmor och farfar inatt så vi får sova ut imorgon. Skönt! Det händer inte ofta...

Aja, ska nog börja med att färga håret innan det blir för sent. Har huvudvärk och är trött efter dagens spring fram och tillbaka.

Stay black ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback