nyfrisserad

Igår blev Dennis korthårig ;) han blev så fin så! Han fick sitta i mitt knä medan faster Ellen klippte honom. Det gick så bra så, han satt stilla och lekte med färgburkar och tittade på skvallertidningar.
Efter klippningen så mötte vi mamma/mormor och vi blev bjudna på fika på Hanssons. Smarrigt. Hejade på Sanna som rusade förbi ;) Läser ju hennes blogg varje dag och liiiite baksugen man blir då! Fyfan! På söndag ska vi nog ta och baka pepparkakor. Gott fan.

Idag då.. Dennis och jag åker till Wij och leker med Noel som övernattar hos mormor och morfar inatt. Frågade igår om vi också fick sova över, men det blir krångligt. Skulle vara så att vi sover på övervåningen, men vågar jag bära Dennis upp och ner för den där trappen? Visst, dom har halkskydd på trappen nu, men det är ändå otäckt. Vi får se vad mormor säger imorgon.

Dennis går runt och kramar soffkudden och tittar på Bumbibjörnarna på Toon Disney.
Tror han vill ha frukost nu för han går mot köket. Jag är också hungrig så jag ska väl ta och göra ordning frukosten nu.

Kommentera mera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback