Ojoj

Men hallå! Imorgon är det första advent.. Gud vad tiden går! Skulle faktiskt varit nice om man hade barnvakt imorgon och storstäda och leta på alla julsaker som troligen ligger nere i det trånga förrådet som är fyllt med kartonger.
Helvete!
Jag vill göra det fint här hemma. Jag känner mig jättepysslig nu när jag börjat brodera. Vill göra allt fint, få ordning på Dennis rum. Men ja, allt jag vill göra om här hemma går inte. Jag vill inte ha datorerna i vardagsrummet längre. Det är trångt. Får inte plats med bokhylla. Nåja, det var inte dethär jag skulle skriva om.

Ska kolla upp hur Dollar har öppet imorgon, om dom ens har öppet, och köpa vaxduk och annat grejs. Jag vill göra det mysigt hemma :)

Nu är det nog dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback