Sjukling

Nu är jag trött på att Dennis inte varit frisk sedan snart 2 månader tillbaka. Det går i vågor, ena stunden är han helt frisk och sen är han sjuk. Idag ska jag ge mig på att flytta om i sovrummet så han slipper ligga vid balkongdörren, jag tror det är den som är orsaken till att han är sjuk nu när det börjar bli kallt ute, för den är inte tät. Det kommer in kalluft hela tiden. Kände i Dennis säng inatt och både han och sängen var kall så jag lyfte över honom till stora sängen så han fick ligga bredvid mig. Micke var då fortfarande uppe och knappade på datorn.
Dennis har sovit oroligt inatt, legat och sparkat mig och troligen på Micke också.. Vi klev upp ca kl 7.45 och satte igång Mora  Träsk. Han har inte alls samma glöd som förut och han känns varm. Tog tempen men den visade ingen feber. Skönt det! Men han ser jättehängig ut, stackarn. Vi får nog hålla oss inne idag, men till affären måste vi gå i alla fall, så jag får väl gå till Arbetsförmedlingen imorgon när han är på dagis (om han ser piggare ut).

Igår så tittade jag i Önskeboken som kom med i reklamen och jag kryssade lite leksaker som Dennis "önskar" sig ;) Skrev upp dom på ett papper och tänkte dela upp sakerna och ge till mamma, mormor och farmor osv. Det blir nog bra.
Tänk att det snart är jul, jag som tycker det nyss var jul! Tiden går ju så otroligt fort.

Nåja, jag ska ta och göra annat nu. Kramas med Dennis :)

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Ja ha oxå kikat i önskeboken, finns så mkt roligt.

2008-11-10 @ 10:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback