Slö helg.se

Snacka om att det var en slappardag för oss igår. Jag klev upp 8.40, kunde verkligen inte somna om fastän jag fortfarande var trött. Jag satte mig vid datorn, men det var inte särskillt kul, ingen att skriva med och bdb har varit skit den senaste veckan.
Satte mig framför tvn och åt frukost medan Micke sov. Han vaknade mellan kl 10-11 och då började jag att färga håret, det blev aldrig av i lördagskväll.
Sen efter det så gick jag och la mig, sov lite över 2 timmar och det var skönt.
Maritha ringde och frågade om Dennis fick stanna kvar en natt till, och självklart får han det :) Han hade varit så snäll så, inte för att jag oroar mig om att han ska vara jobbig, för det är han inte :)

Som sagt, vi bara slappade igår. Vi gick till affären vid fem och handlade hem lite mjölk, bröd och sånt.
Jag slängde mig framför tv och slötittade på några filmer som gick på  Canal+ Comedi och nån mer kanal. Micke satt och spelade ;) svårt att låta bli nu när nya expansionen kommit + att han är ledig.

Vi sov till kl 10 idag. Det känns så tomt och det är så himla tyst hemma här när inte Dennis är hemma. Men idag kommer han hem :) Wiiie! Jag saknar honom, det gör Micke också såklart.

Ska äta frukost nu och titta om det finns något roligt på tvn ^^
Varm oboy och tekakor! here I  come!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Förstår inte att wow kan vara så kul, Peter kan knappt slita sig från den där jävla skiten och nu när det kommit nytt så är han ju okontaktbar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback