Tomtesmyg idag!



Jamenvisst, i eftermiddag är det Tomtesmyg. Jag hoppas verkligen att vi åker! Jag vill så gärna. Dennis skulle nog tycka det var kul, titta på trollen, Tomten, bockarna och ponnysarna. Ojoj. Kul kul! Noel kommer nog också.
Ska ringa mormor och fråga när dom tänker vara där, om dom tänker befinna sig där kl 15 eller så. Nåja, det visar sig.

Jag ser fram emot det i alla fall.


Tjugo i åtta vaknde Dennis och jag. Lagomt bra tid det.
Blev inte mycket broderi igår. Dennis vaknade halv tolv och var vaken över 30 min.. Jag la mig ner i sängen med honom och somnade med honom. Jag orkade sedan inte gå upp igen och fortsätta brodera, jag var trött och vela sova.

Nåväl, dags för medicin för gossen. Han är mycket bättre nu! Så himla skönt. Hoppas han kan gå till dagis på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback