Vad säger man?

..Jag vill tillbaka till Hofors. Det känns så. Varje gång jag åker med bussen så känner jag mig lugn på något sätt. Jag känner mig hemma. Här trivs jag inte, känner ingen och har ingen att prata med riktigt.. De jag lyckats så någon slags kontakt med svarar aldrig när man skriver, eller så tar det en vecka för dom att svara på ett meddelande på MSN eller på BDB.
Sandvikare är konstiga, det har jag alltid tyckt och nu vet jag att det stämmer också.

Känner mig inte direkt motiverad till något just nu. Dennis bara gnäller och springer omkring, vet inte riktigt vad som är fel och ingenting duger..

Ska försöka underhålla oss tills det är dags att börja med maten. Fiskgratäng och potatis... Det får väl duga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback