Var er själva!

Okej, jag ska vara ärlig. Jag är trött på Sandviken nu. Har pratat (försökt iaf) med ett antal andra tjejer som har barn i närheten, men inte fan blir det av att vi ses någon dag. Det är ALLTID jag som får höra av mig, DOM kan aldrig höra av sig och vill hitta på något. Vad fan är det som är fel? Berätta!
Jag är less på att behöva åka till mormor och morfar för att umgås, eller åka till Hofors och vara hos mamma. Finns liksom ingen annan jag kan umgås med. Några vänner existerar liksom inte.. Hur fan skaffar man nya vänner?
Som det verkar så ska man se ut som den andre, ha lika intressen, lyssna på samma/liknande musik osv.. Vad  fan spelar det för roll? Dagens samhälle är så jävla trist! Alla ska vara precis som alla andra. Är så jävla less på det. VAR ER SJÄLVA, FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Anna

Imorgon får du komma och träffa lite folk ^^ Hos Liam. Men vet du vad, vi får ta och ses någon dag. Du, jag och Malin.. med kidsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback