Kan INTE bestämma mig

Nähe, det kan jag verkligen inte. Känns som jag vill fortsätta skriva här på blogg.se. Nåja, jag har en till om jag skulle ändra mig i alla fall.

I torsdags var Dennis och jag med Michaela. Jättekul att få träffa henne igen, efter alla omstädigheter, efter alla dessa år. Vi tog en fika vid Coop och det var trevligt.
Fredags var vi i Hofors. Hade tid på BVC och gossen växer på som han ska. Vi käkade på skolan, gick hem till mor och busade.
Idag har vi inte gjort så hysteriskt mycket. Micke och Dennis dammsög, jag diskade tills Maritha kom och skulle hämta Dennis. Hon och Per vela ha honom inatt och det är klart dom får det. Vi är ju vääääldigt sällan barnlediga, nästan aldrig! Kul att han får komma iväg lite själv och han tycker ju så mycket om sin farmor och farfar. Kul att leka med vovvarna också för den delen, han som älskar djur. Älskar att härma dom också. Gullunge!

Jag föste in potatisgratängen i ugnen och stekte på lite kött, satte oss i vardagsrummet och tittade på film - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Micke sitter nu vid sin dator och donar med sin nyinköpta IPod Nano.
Imorgon ska vi till Hofors, Silverdalen, på kalas.

Jag får ta och uppdatera lite oftare..

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback