Många tankar

Ja, det kan inte sluta vimla med tankar i mitt huvud. Inte sen igår. I vårat huvud.

Imorse efter att jag lämnat Dennis på dagis så gick jag hem, ringde ett samtal och fick en tid med en gång. Det var bara till att hoppa in i duschen snabbt som ögat och kuta till bussen in till Hofors.
När jag väl kom fram så gick jag till mor, det var bara Sofie hemma. Hon bjöd på frukost, jag hann ju inte med att äta hemma när jag fick så bråttom.
Kvart i elva hade jag tid så jag hann vara hos mamma i en halvtimme. När jag väl kom dit så fick jag sitta och vänta för personen jag skulle träffa satt i telefon i evigheter, kändes det som. Besöket gick bra i alla fall.
Tog ut lite pengar, in på Arne och köpte macka och en juice och fick en Ramlösa med blåbär på köpet. Usch, Ramlösan kan Micke få ta om han vill. Satt och väntade på bussen en halvtimme och guuud vad trött jag blev på bussen hem. Känner det nu också, att jag skulle vilja gå och lägga mig, men jag ska ju hämta Dennis på dagis om ca en halvtimme.

De har fotograferats idag på dagis. Jag undrar hur det kan ha gått. Jag hoppas det gick bra, att han satt still på sin plats och log sitt finaste leende. Jag vill ha bilderna NU! Men vi får vänta.

Nej nu ska jag ta och äta upp min macka och sen kila iväg till dagis.
Jag tyckte nyss jag hörde Nemis mage kurra. Kattskrälle..

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Vadå för tankar? (:

2008-10-25 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback