Ah men vafan....!

Det var ju tänkt att jag skulle göra ordning kokt torsk, potatis och vitsås med ägg till middag.
1. Jag misslyckas helt med den jävla såsen, jag tappade räkningen så jag tog nog 1 dl vetemjöl istället för 1,5 msk vetemjöl. Så den får jag göra om....
2. När såsen äntligen blev bra så skulle den ju kryddas med salt och vitpeppar.. Men vad gör jag? Jag tar vitlökspulver istället för vitpeppar. FAR ÅT HELVETE!!! tänkte jag då. Jävla skit!! Då orkade jag fan inte göra om den jävla såsen för jag orkade inte stå och vänta på att ett nytt ägg skulle kokas upp.

Nåja, det gick att äta utan såsen. Eftersom jag är en smöroman så gick det bra med salt och margarin på maten ;)

Nu är det kväller och vi ska mysa framför tvn, eller leka.. Beror helt på vad Dennis tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback