Bara ta det lugnt

Det gör så jävla ont när jag ser det.
Det gör så jävla ont jag bara tänker på det!
Det gör så ONT!



Idag ska jag bara slappa medan grabben är på dagis, tror jag. Försöka orka mig till att fixa håret, ser ut som skit med världens utväxt och mera blont ska i!

Idag fyller Thomas 21 år ;) honom ska vi fira i helgen. Först stugan på lördag, vi sover nog kvar så vi slipper åka hem till Sandviken och sedan tillbaka till Hofors igen på söndag för att vara hos Thomas.
Vädret ska bli fint i helgen, så det vore ju perfekt att stanna i stugan då :) Härligt! Årets första stugbesök och övernattning. Mysigt mysigt.

Någon som vill hitta på något med mig och Dennis någon dag framöver, nästa vecka? Måndag? Eller bara umgås med mig? Fika?
Nä, tänkte väl det.. xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon dag nästa vecka kan säkert ja :) Liam han kan oxå om så vills :)

För Sanna, de var SKIT länge sedan! :)

2009-04-23 @ 07:58:25
Postat av: Sanna

Vore superkul om vi kunde ses och göra något :)

mm, det var ju typ i december senast eller så :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback