Blubb

Sent ikväll komme Elin till Hofors :) i helgen ska vi planera in någon dag vi kan ses i veckan, kanske fråga om hon vill gå ut och ta ett glas ^^ Jag saknar Elin! Min Elin.. Jag tror vi hållt ihop lika länge som jag och Lotta har gjort - 17 år. Jisses!

Ikväll har vi ätit tacopaj. Mums.
Nu står han bakom mig och snurrar och ramlar omkull. Tokpojk..
Jag vet inte vad jag ska skriva, det finns inget att skriva om ikväll.. Men på söndag åker Dennis och jag hem till mormor och morfar och sover över :) ska bli kul! Kanske ta och promenera till Torsåker om vädret tillåter. Det är så skönt att gå, speciellt i mina nya skor :) Lite läskigt att gå efter den smala vägen där alla kör som dårar!

Aja, skriver väl mer i helgen ^^

Kommentarer
Postat av: tjo

Den va attans god !!! En klar favorit .Den va helt klart godkänd att värma i micron ,som nygjord !nu blir det frukost haha Gissa vad ?

2009-04-04 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback